אופן ביצוע הזמנה

אופן ביצוע הזמנה באתר

1. מומלץ לבצע הזמנה דרך הוואטסאפ של שירות הלקוחות שלנו 0527015625-  בתהליך פשוט ומהיר, שבו אתם שולחים את דרישת המוצרים שאתם רוצים והכמויות הנדרשות ממנו,( אולם לחילופין, ניתן לבצע גם הזמנה ישירות דרך האתר.) 

2. תקבלו הצעת מחיר מסודרת מאיתנו בהתאם לסוג המוצרים שרציתם להזמין. שימו לב כי מטעמים מקצועיים הצעות מחיר יינתנו בכתב בלבד (וואסטפ, מייל, טלגרם וכו'), לא יינתנו הצעות מחיר בעל פה.

3. לאחר שתאשרו את ההצעת מחיר תצטרכו לשלם מקדמה על החשבון כדי שנוכל לפתוח הזמנה פורמלית ולהתחיל לטפל בה על הצד הטוב ביותר, ניתן לשלם במספר דרכים נוחות:

א.             העברה בנקאית

ב.             העברה בנקאית דרך אפליקציית פייבוקס (PAYBOX)


שימו לב: לא ניתן להעביר כספים למספר הטלפון של הוואסטפ (אלא רק לחשבון הבנק)

                                 ב.  בכרטיס אשראי באופן טלפוני עם נציג

                                 ג.  במשרדי החברה במזומן או בכרטיס אשראי

4. לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום תקבלו אישור מצידנו ואת פרטי ההזמנה, כולל מועד לזמן אספקה, וכבר באותו שלב אנו נעביר אתכם לטיפול אישי של אחד מנציגינו במחלקת הגרפיקה שיהיה זמין בשביליכם בכל מסגרת שעות הפעילות, דרך הוואטסאפ או הטלגרם.

5. לאחר פתיחת ההזמנה בפועל והעברתם לנציג אישי, תתבקשו לשלוח תמונות, לוגו או קובץ כלשהו שברצונכן להדפיס על המוצר שרכשתם, הכיתוב הנדרש והערות והנחיות כלליות.

6. לאחר שנבצע עבורכם את העיצוב הגרפי, נשלח לכם אותו לאישור ביחד עם הדמיית המוצר שהזמנתם, טרם ביצוע העבודה. רק לאחר קבלת האישור מכם נבצע את העבודה.(אל דאגה ללא אישור בכתב מצדכם העבודה לא יוצאת לפועל)

7. הזמנתכם מוכנה לאיסוף עצמי או למשלוח בהתאם למועד האספקה שנקבע עמכם בתחילת תהליך ההזמנה, ניתן לבוא לאסוף באופן עצמי או לבקש משלוח ואנו נארוז את המוצר בקפידה ונשלח אותו עד אליכם.

 

לשאלות והבהרות נוספות הנכם מוזמנים להתקשר לשירות הלקוחות שלנו באימייל:

 al@al-s.co.il  או בטלפון: 03-6822170 ואנו נשמח לעזור ולייעץ בכל עניין!